data:post.title

Recenzja płytek Moyra cz.1

wtorek, 22 grudnia 2015 4 komentarze
Skusiłam się na zakup płytek Moyra i nie żałuję.  Płytki mają duże wzorki i można je wykorzystać do naprawdę długich paznokci.  Wzorki są dobrze wygrawerowane i bardzo ładnie odbijają się na stemplu.


Tutaj wzorek z dolnego rzędu płytki, oczywiście dodałam brokat żeby było bardziej światecznie
 tutaj ten sam wzorek ale koloru dodałam tylko na liniach
 tutaj 
wzorek z drugiego rzędu od dołu i dodany brokacik

tutaj świetny geometryczny wzorek, na płytce jest jeszcze kółkowy i można tak samo go udekorować brokatem lub dodać inny kolor

4 komentarze

  1. nie znam tych płytek, ale twoja bardzo mi się spodobała :) piękne zdobienia wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że są takie płytki! super wzory i pięknie zrobiony każdy manikiur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również pierwszy raz widzę te płytki! Śliczne wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam zupełnie, ale wyglądają bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń